תקשורת בדיגיטל היא הבסיס הטוב ביותר ליחסי ציבור של הדור החדש המאפשרת לחברות להעביר את המסרים שלהן 24/7 ישירות אל קהל היעד

0

מיליון חברים

שמגיעים ממעל ל-200 מדינות שונות ברחבי העולם

0

מיליון חברים

בדרג מקבלי ההחלטות בעולם
נכון לסוף 2021

בדרג מקבלי ההחלטות בעולם נכון לסוף
2021

% 0

מבעלי לינקדאין

משתמשים ברשת כדי לקבוע
עם איזה ארגון לעבוד

משתמשים ברשת כדי לקבוע עם איזה ארגון לעבוד

% 0

ממנהלי השיווק B2B

בעולם נוהגים להשתמש ברשת לצורך קבלת מידע

0

ישראלים בלינקדאין

כ25% מכלל אוכלוסיית המדינה בעלי לינקדאין

אנחנו מספקים שירותי
דיגיטל ולינקדאין בעלי נוכחות.

תקשורת בדיגיטל כיום משלימה ואף מחליפה את יחסי הציבור המסורתיים ומהווה כלי עוצמתי לקשרי משקיעים. חברות רבות רוצות לבנות אסטרטגיית דיגיטל ולקבל חשיפה דיגיטלית באינטרנט כדי לתקשר ישירות עם קהלים ממוקדים ובעלי ערך עבורן, כמו משקיעים, לקוחות, שותפים ועובדים.

חברות ציבוריות, חברות פרטיות וסטארטאפים רבים כבר כוללים את הדיגיטל כחלק מתכנון האסטרטגיה ותוכניות השיווק, וכך משפרות את המוניטין, המיתוג, והקשר עם קהלי יעד, כולל תמיכה בקשרי משקיעים או במימון סטארטאפים.

נוכחות בדיגיטל במנועי חיפוש, לינקדאין, אאוטבריין, פייסבוק ואינסטגרם – מאפשרת לחברות B2B, חברות B2C, ולחברות סטארט-אפ לתקשר מסרים מדויקים מול קהל רלוונטי והיא הדרך הטובה ביותר לקשר ישיר עימם.

היתרונות בעבודה איתנו לחשיפה בתקשורת הדיגיטלית

צוות IRMedia מתמחה מזה למעלה משני עשורים בייעוץ תקשורתי להנהלות בכירות, ביחסי ציבור, בגיבוש ויישום אסטרטגיה תקשורתית
עבור חברות ציבוריות, חברות פרטיות וחברות סטארטאפ שפועלות בין היתר בתחומי הטכנולוגיה, אנרגיה, קלינטק, מדעי החיים, ביוטק, פיננסים, פינטק, קמעונאות, נדל"ן, השקעות והון סיכון.

01

מסירים מכם את הדאגה: אנחנו עושים 90% מהעבודה.

E2E- אנחנו מכינים את האסטרטגיה הדיגיטלית, מטייבים את המידע על החברה, מכינים תוכנית פוסטים וכתבות וכותבים אותם, מנהלים את הלו"ז של הפרסומים ושל קמפיין במידת הצורך, מפרסמים את התוכן, יוזמים תוכן, עוקבים אחרי הביצועים של הפוסטים והקמפיינים ודואגים לאופטימיזציה שלו ומשפרים בהתאם את העמוד, קמפיין, הפוסטים והכתבות. את כל זה אנחנו עושים בשקיפות ובשיתוף מלא ואישור שלכם.

02

מאירים את הדרך: אנחנו מקצועני אסטרטגיה תקשורתית.

הצוות שלנו הינו בעל ניסיון רב בייעוץ תקשורתי, כתיבה עיתונאית, יחסי ציבור וקשרי משקיעים, כך שאנחנו מכינים את התוכנית האסטרטגית וכותבים את התוכן בהתאם לאסטרטגיה תקשורתית מקיפה. אנחנו מבינים היטב איך לתקשר מסרים בצורה מדויקת ואפקטיבית מול הציבור הרחב ומול משקיעים פרטיים או מוסדיים.
המשמעות היא שאנחנו מבססים את התשתית, הקמפיין, העמוד והתכנים שלכם על אסטרטגיה תקשורתית בהתאמה אישית המותאמת לקהל ולמטרות שלכם.

מה הכי חשוב לזכור כשמכינים
תוכן לתקשורת הדיגיטלית?

מה הכי חשוב לזכור כשמכינים תוכן לתקשורת הדיגיטלית?

עלינו לזכור כי לא כל נושא מתאים לתקשר במדיה, הטקסט חייב להיות חלק מראיה אסטרטגית רחבה.
כל אחד יכול לקרוא את הטקסט שלך, הטקסט צריך לתת ערך מוסף למי שקורא אותו.
לכן, חשוב להגדיר מראש מהי מטרת הטקסט ! תקשורת דיגיטלית היא דו-כיוונית עם הקהל.
ורק שיתוף פעולה מלא של הצוות יביא הצלחה ברשתות החברתיות. 

קודם כל משקיעים בידע- הבלוג שלנו.

20/07/2022
מאחורי כל מיזם מצליח עומדת אסטרטגיה שיווקית שמתוכננת במיוחד כדי למשוך קהלי יעד וכוללת שיווק דיגיטלי ותקשורת שיווקית שתומכים במיתוג, ניהול מוניטין, ומכירות החברה. סטארטאפים, חברות פרטיות וחברות רבות שנסחרות בבורסה כבר מיישמות טקטיקות של 'שיווק באמצעות תוכן' (Content Marketing) כחלק בלתי נפרד מתוכניות התקשורת השיווקית שלהן, והדבר מוכיח את עצמו כיחסי הציבור הטובים ביותר עבורן
20/07/2022
כדי לתמוך בצמיחה עקבית בפעילותן, חברות ציבוריות וסטארטאפים צריכות לעבוד קשה ולמשוך את תשומת הלב של משקיעים מוסדיים ופרטיים, החל מקרנות פנסיה דרך בתי השקעות ועד חברות ביטוח. לינקדאין הופכת במהירות למקום הראשון שאליו הולכים משקיעים רבים כדי לקבל מידע עדכני על מה החברה עושה, מי הצוות שלה ומה הפעילות שלה כוללת. ריכזנו כמה נקודות שיעזרו לכם להפוך את לינקדאין לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית קשרי המשקיעים
20/07/2022
בניית סיפור חברה מדויק היא חלק חיוני בפעילות קשרי משקיעים, אולם תקשורת שמבוצעת מול שוק ההון ללא מידה גבוהה של שקיפות עלולה להכשיל מהלכי גיוס משקיעים פרטיים או מוסדיים, ולחבל במידת הנאמנות שלהם לחברה. תוצאות סקר המשקיעים שערכה IRM מראות מה השוק חושב